Комерційні пропозиції


ТОВ "Сервісна компанія "Квартал" БЕРЕ НА СЕБЕ ВСІ ВАШІ ТУРБОТИ З ТЕХНІЧНОЇ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЖИТЛОВОГО БУДИНКУ
Сервісна компанія "Квартал" надає комплекс послуг з технічного обслуговування та проведення всіх видів ремонтів (поточний та капітальний) внутрішньобудинкових систем електропостачання, систем водо- та теплопостачання, водовідведення, зливної каналізації. Також "Сервісна компанія "Квартал" надає послуги з ведення бухгалтерії в 1C та абонентського бухгалтерського обслуговування у спеціалізованій програмі IDOM.
5 причин, чому Вам вигідно співпрацювати з "Сервісною компанією "Квартал"
  • Кваліфіковані фахівці. Ви оплачуєте тільки результати і позбавляєтеся таких сюрпризів як "я не знав", "я захворів", "я був зайнятий і не зміг під'їхати…", " я втомився". Максимально швидке реагування у разі аварійних ситуацій.
  • Гарантія якості. 100% гарантія якості підтверджена договором.
  • Зниження аварійності в 2-3 рази. Планові огляди дають можливість вчасно виявити несправності, спланувати та провести профілактичний ремонт і тим самим знизити аварійність. До того ж Ви володієте інформацією про фактичний стан об'єкта та реальний рівень витрат на його експлуатацію.
  • Економія грошей на закупівлю дорогого обладнання. Під час робіт "Сервісна компанія "Квартал" використовує своє сучасне обладнання.
  • Уклавши договір на обслуговування житлового будинку з "Сервісною компанією "Квартал" Ви отримуєте знижки, розстрочення платежу на проведення додаткових видів робіт.
Ведення бухгалтерії в 1C та абонентське бухгалтерське обслуговування у спеціалізованій програмі IDOM.*
Перелік послуг
Вартість

Ведення бухгалтерського та податкового обліку відповідно до чинних норм та стандартів.

Здійснення розрахунків з організаціями та фізичними особами, які перебувають у договірних відносинах з ОСББ або одноразово надають роботи (товари, послуги).

Нарахування та виплата працівникам ОСББ заробітної плати та інших виплат.

Складання та подання у встановлений термін за відповідними формами бухгалтерської, податкової, статистичної та іншої звітності до відповідних організацій.

Поквартирного обліку нарахування внесків на утримання будинку (до 10 числа місяця, наступного за звітним).

Щомісячна підготовка квитанцій на сплату внесків на утримання будинку (до 10 числа місяця, що настає за звітним)

Підготовка списку боржників станом на перше число наступного за звітним місяця (до 10 числа місяця, наступного за звітним).

У разі перевірки ревізійної комісії ОСББ комісією надається письмовий запит з повним переліком необхідної для перевірки документації. Виконавець у строк 10 робочих днів надає Голові правління документи, зазначені у запиті (оригінали надаються за актом приймання-передачі).

Підготовка документації та її подання до Управління Державної казначейської служби України, Департаменту житлового Господарства Дніпровської міської ради, складання та подання звітності у встановлений термін за відповідними формами до Управління Державної казначейської служби України

1500,00 грн
(Ведення бухгалтерського та податкового обліку без поквартирного обліку)



1300,00 грн
(Ведення бухгалтерського та податкового обліку)
+
7,00 грн/ос.рах
(поквартирний облік)



3000,00 грн/рік
(надає послуги з роботи з ГУДКСУ)

* Виконавець не веде касову дисципліну у Замовника
* Виконавець не веде кадрову дисципліну у Замовника
Виникли питання?зв'яжіться з нами!
Обслуговування внутрішньобудинкових систем водо- та теплопостачання, водовідведення, зливної каналізації*
Перелік послуг
Вартість

проведення планових перевірок загальнобудинкового обладнання та комунікацій (1 раз на тиждень);

усунення аварійних ситуацій у центральних системах, проведення дрібного ремонту;

підготовка до сезонної експлуатації мереж центрального опалення (промивання та випробування системи);

перевірка та маркування запірної арматури (крани, засувки) у підвалі;

встановлення або заміна контрольно-вимірювальних приладів (манометри, термометри);

усунення протікань у зливовій та дощовій каналізації;

увімкнення/вимкнення опалення, регулювання опалення;

прочищення каналізаційних випусків із житлового будинку (за потребою, не більше 2-х разів) на місяць).

від 0,40 грн/кв.м

* У вартість послуг не входить поточний та капітальний ремонт, зварювальні роботи та роботи у квартирі мешканців будинку. Усі роботи виконуються із матеріалу замовника.

Експлуатація та ремонт електромереж та електрообладнання*
Перелік послуг
Вартість

зовнішній огляд з вибірковою перевіркою та ревізією контактних з'єднань та стану проводів у сполучних та розподільчих коробках та щитах;

усунення аварійних ситуацій;

зняття показань загальнобудинкового електролічильника (1 раз на місяць);

послуга “Відповідальний за електрогосподарство”

роботи щодо забезпечення освітлення сходових клітин;

ремонт замикаючих пристроїв (вимикачів, рубильників тощо);

ремонт електрощитків (заміна шпильок, підчищення та зачищення контактів, очищення клем та з'єднань);

заміна зламаних автоматів електрозахисту, пакетних перемикачів, інше;

обслуговування електрощитової (заміна запобіжників, ревізія клем та з'єднань).

від 0,40 грн/кв.м

* У вартість послуг не входить середній та капітальний ремонт та роботи у квартирі мешканців будинку. Усі роботи здійснюються із матеріалу замовника.

Допомога у створенні ОСББ

Отже, Ви захотіли стати справжнім господарем свого будинку та навести в ньому порядок. Ви вирішили створити ОСББ (об'єднання співвласників багатоквартирного будинку). Які кроки слід зробити і в чому полягає допомога з боку ТОВ “Сервісна компанія “Квартал”.

1. Створення ініціативної групи

Ініціативна група має складатися мінімум із 3-х власників житлових або нежитлових приміщень. Така група не вибирається і затверджується, а самопризначається.

Не можуть входити до ініціативної групи особи, які мешкають у неприватизованих квартирах на підставі виданих ним ордерів на вселення (оскільки вони не є власниками квартир), а також особи, які мешкають в орендованих приміщеннях.

2. Підготовка документів, роз'яснювальна та агітаційна робота

Для початку найініціативнішій групі було б непогано ознайомитись із правовою базою щодо створення та організації діяльності ОСББ. Всю необхідну інформацію можна знайти в інтернеті або звернутися до нас, і ми надамо Вам низку правових документів.

Далі ініціативна група має визначити технічний стан будинку та комунікацій, стан допоміжних приміщень (підвали, горища, інше) та визначити, які роботи необхідно зробити, щоб упорядкувати будинок. Крім того, слід розрахувати суму витрат на оплату електроенергії, що використовується для освітлення місць загального користування.

Вся ця інформація потрібна для підготовки проекту кошторису, який, як правило, вимагають мешканці на зборах. При розрахунку проекту кошторису не забудьте врахувати наявність хронічних боржників.

На підставі Типового статуту ініціативна група розробляє Статут ОСББ.

Також ініціативна група складає списки власників та співвласників житлових та нежитлових приміщень на підставі правовстановлюючих документів на ці приміщення. Іноді використовується інформація, отримана в паспортному столі ЖЕКу, але зазвичай вона є застарілою і не завжди відповідає дійсності. Користуватися їй краще в крайньому випадку. Крім того, слід зібрати первинну інформацію про будинок, прибудинкову територію, пільговиків та інше.

Знаючи фактичний стан будинку, його проблеми, маючи на руках калькуляцію витрат, володіючи знаннями нормативно-правової бази, можна проводити роз'яснювальну роботу та збирати інформаційні збори мешканців будинку, на яких ініціативна група озвучує всі переваги створення ОСББ.

На даному етапі допомога ТОВ “Сервісна компанія “Квартал” полягає у:

  • забезпечення необхідною нормативно-правовою базою та методичними рекомендаціями щодо створення та організації роботи ОСББ;
  • оцінки технічного стану будинку та комунікацій;
  • підготовка проекту кошторису на основі майбутніх доходів і витрат;
  • підготовка Статуту ОСББ;
  • оформлення списків власників та співвласників житлових та нежитлових приміщень;
  • залучення на збори членів та правління діючих ОСББ для того, щоб вони поділилися своїм позитивним досвідом.
3. Підготовка та проведення установчих зборів.

Якщо попередні збори показали готовність мешканців будинку створити ОСББ, ініціативна група розпочинає підготовку до установчих зборів. Вона призначає дату та місце проведення зборів та повідомляє про це власників житлових та нежитлових приміщень не пізніше ніж за 14 днів до дати проведення зборів. Оповіщення вручаються кожному власнику під розпис або надсилаються рекомендованим листом із повідомленням. Також слід запросити уповноваженого представника органу місцевого самоврядування.

Для проведення установчих зборів потрібно скласти порядок денний, продумати кандидатури членів правління, ревізійної комісії, уповноваженої для реєстрації ОСББ, назву ОСББ.

Керівник ініціативної групи відкриває збори, пропонує кандидатури голови та секретаря зборів. З кожного питання порядку денного проводиться окреме голосування. Рішення приймаються шляхом поіменного голосування, своє рішення (“за”, “проти”, “утримався”) кожен учасник підтверджує підписом. Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало щонайменше 50% усіх власників. Листи голосування є невід'ємною частиною протоколу установчих зборів. Кожен власник має кількість голосів, пропорційну частці загальної площі його квартири або нежитлового приміщення у загальній площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку.

Якщо під час установчих зборів не набрано потрібної кількості голосів, протягом 15 днів проводиться письмове опитування власників, які не голосували на установчих зборах.

На даному етапі ТОВ “Сервісна компанія “Квартал” бере на себе підготовку всіх документів, які Вам знадобляться для проведення установчих зборів.

4. Державна реєстрація ОСББ

Правління ОСББ готує документи для державної реєстрації ОСББ:

  • реєстраційну форму Ф-I (вона є і заявою про держреєстрацію);
  • оригінал протоколу установчих зборів, підписаний головою та секретарем зборів (завірений нотаріально);
  • оригінал додатка до протоколу, в якому відображено результати поіменного голосування учасників зборів з питань порядку денного;
  • два екземпляри прошитого, пронумерованого, підписаного головуючим установчих зборів статуту ОСББ (завірені нотаріально);
  • копію нотаріально завіреної довіреності на обраного представника, який проводитиме реєстрацію ОСББ.

Уповноважена установчими зборами особа:

  • Реєструє ОСББ в управлінні реєстрації юридичних та фізичних осіб міської ради (відомості про ОСББ вносяться до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців).
  • Отримує довідку головного управління статистики щодо включення до ЄДРПОУ.

Далі керівництво ОСББ виготовляє друк, відкриває рахунок у банку, реєструє ОСББ у податковому органі як неприбуткову організацію.

На даному етапі представник ТОВ “Сервісна компанія “Квартал” як уповноважена особа займається державною реєстрацією ОСББ:

  • проводить підготовку та подає необхідні документи для реєстрації ОСББ в Управлінні державної реєстрації міської ради та державного реєстратора;
  • сприяє отриманню печатки та відкриттю банківського рахунку;
  • реєструє ОСББ у податковому органі як неприбуткову організацію.
Гідропневматична промивка системи опалення

У системі опалення циркулює гаряча вода, до складу якої входять різні речовини. Нагріваючись, вони перетворюються на твердий осад і осідають на стінках труб та радіаторів. Все це знижує тепловіддачу і стає причиною швидкого зношування елементів опалювальної системи. Вирішити цю проблему допоможе проведення періодичного промивання системи опалення.

У багатоповерхових будинках проводиться гідропневматичне промивання систем опалення. Даний вид промивання є подачею потоку води, змішаного з потоком повітря, який подається під тиском. Це сприяє очищенню внутрішньої поверхні труб та радіаторів опалення від шламу та відкладень.

Промивка може проводитися як постояково, так і по під'їзду в цілому.

Результати гідропневматичного промивання системи опалення:
  • збільшення тепловіддачі труб та радіаторів;
  • зниження витрат на опалення;
  • запобігання зносу елементів системи опалення;
  • зниження випадків аварійності в системі опалення.

За підсумками гідропневматичного промивання системи опалення складається:

  • акт промивання (продування) системи опалення;
  • акт гідравлічного випробування системи опалення
Важливі моменти:
  • Проведення промивання системи опалення є обов'язковим для підготовки будинку до опалювального сезону.
  • Промивання системи опалення проводиться у присутності представника теплопостачальної організації. До початку промивання запрошується майстер теплового вузла району та за його присутності розпочинаються промивні роботи.
  • До початку опалювального сезону всі засувки на системі опалення мають пройти ревізію.
Етапи проведення гідропневматичного промивання системи опалення
  • Підготовчі роботи: підготовка та підключення обладнання для промивання системи опалення.
  • Заповнення стояків системи опалення водою.
  • Продування стояків опалення повітрям під тиском 0,6-0,8 МПа.
  • Скидання залишку води після промивання системи опалення. Потім система опалення заповнюється водою і виконується одноразове скидання.
  • Заповнення системи опалення водою.
Гідропневматична промивка системи опалення проводиться до тих пір, поки вода, що скидається, повністю не освітлиться!
Вартість послуги з гідропневматичного промивання системи опалення:

постояково

від 50 грн. за стояк (подача та обратка)
Замовити послугу
Додатково наші спеціалісти можуть провести:
  • ревізію кранів та засувок на системі опалення з видачею акту;
  • ізоляція труб опалення та гарячого водопостачання;
  • встановлення термометрів, манометрів та інших контрольно-вимірювальних приладів.
Замовити послугу